Wednesday, December 22, 2010

masih berfikir2..


tidak sampai 24 jam aku di UKM. masih memikirkan subjek yang harus diambil untuk sem baru ini. kemungkinannya sudah ada, tapi belum mendaftarkan diri di talian. macam mana hendak daftar, jika yuran untuk pengajian sem ini masih belum dilunaskan, haiya. yuran oh yuran. kenapa tak boleh daftar jerk dulu bayar kemudian. isk, fenin nak fikir taw. kiranya, sem ini tiada istilah berjimba-jimba dalam hari2 yang mendatang, tapi mungkinkah? maybe tidak, kerana berjimba-jimba itu perlu untuk melegakan ketegangan yang melanda. betul tak??.. dengan penuh keyakinan di dada aku mengatakan BETULLLL...hahahaha.

perkara yang harus dilaksana secepat mungkin ::
---> bayar yuran pengajian
---> daftar subjek
---> melunaskan hutang yang tertunggak terutamanya hutang cik violet
---> broga hill???

selamat kembali ke kampus. berhempas pulas untuk menghadapi sem baru setelah sem 1 diharungi dengan penuh cabaran. semuanya terbalas dengan result yang boleh dibanggakan. tahniah buat diri sendiri, ashiya !!! tahniah juga kepada rakan2 ku yang berjaya mendapat result yang cemerlang. kredit untuk kita semua. cayalah!!!

2 comments:

cik violet said...

ntahler..sistem tuk master len kot..baya dlu bru ley dafta..hoho..

yeahhh!!berjimba itu mesti..haha..

jgn lupe penumpang ea..hehe

Ashiya Mizuki said...

agaknya lah. peringkat degree lain, master lain kn. da lunaskan hutang, tapi dalam akuan cukup2 makan utk 1 bulan maybe..adoyai.

bila berjimba2, penumpang sudah semestinya kena ikut. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails