Thursday, December 23, 2010

“iphone 4 ke Blackberry Torch”


tiba2 join contest ni bila terbaca di ruangan BA pasal contest ni. simple jerk contest ni, terbuka kepada sesiapa. hehehe.. hadiah?? perfume yang berharga rm50. menarik jugak kn. hehehe

anjuran ---> SYMUZZAMIR

tarikh tutup contest ---> 22 Jan 2011.

pilihan aku antara kedua2 model ini ---> Blackberry Torch

alasan?? ---> sejujurnya aku tidak memiliki alasan kukuh, kerana untuk memiliki salah satu antara kedua2 jenis telefon tersebut, aku tidak mampu. hahaha. sekdar suka2 aku memilih blackberry torch. MUKTAMAD.

2 comments:

waveX said...

Good luck

SyedMuzzamir said...

salam hi.
done checking.
thank you for joining.
saya jemput semua kawan2 join contest neh.
good luck and have a nice day. =D
i am looking forward for your participation.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails