Saturday, December 04, 2010

kaki novel bersama novelnya :: layannnn


aktiviti yang akan aku lakukan bila musim cuti bermula. agak kelewatan sebenarnya untuk melayan novel, tetapi masih belum terlambat. thanks kepada violet kerana sudi mewakafkan sekejap novel beliau untuk tatapan bacaan ku di kala ini.

melayan novel karya Siti Rosmizah, berjudul Lafazkan khalimah Cintamu sungguh meruntum jiwaku. tatkala aku ketawa berdekah-dekah, dalam sekelip mata air mataku bercucuran jatuh membasahi pipi gebuku..ahaks.. senang cerita, dari awal baca sampai habis, emosiku terikut bersama tulisannya. betul. aku tak tipu, hehe.

inilah muka depan novel ini. sila dapatkan di pasaran..hehe
aku bagi 5 bintang bagi novel ni.

sungguh aku suka akan karya beliau, bermula dari Andai Itu Takdirnya dan diikuti dengan novel kedua beliau yang berjudul Cinta Kau & Aku. sekarang beliau telah menghasilkan 3 buah novel, kepada sesiapa yang kaki novel, boleh layan novel-novel karya siti rosmizah ini. menikam kalbu gitu taw. hehehe

novel kedua

novel pertama


sekarang menunggu untuk membeli novel terbaru karya penulis kegemaranku, Ramlie Awang Mursyid (RAM), hampir lupa judulnya tetapi jika tak silap judulnya Rayyan Fantasi. jika ada yang sudi menghadiahkan aku novel ini lagi bagus, tapi adakah? hehe


p/s ::: cik violet sudikah anda menghadiahkan diri ini novel tersebut? hahaha

2 comments:

cik violet said...

hahahaha...mau kah?
blnje sy dlu...

heeheeee

cik violet said...

tp ape pon..SR memg tbekkkk!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails