Sunday, December 05, 2010

lihatlah dari mata hati --> jaga lah mata anda


mata adalah organ deria untuk kita melihat, tapi janganlah pula melihat yang tidak2..hehe.. bila kehilangan akan hilanglah nikmat melihat, iaitu buta. buta di mata, tapi celik di mata hati..kan

sebenarnya teringin ingin menulis mengenai mata, apabila aku melihat abangku yang seperti susah untuk melihat. pada hakikatnya abangku bukanlah dikategorikan sebagai yang tidak dapat melihat, tapi memiliki sedikit dan mungkin banyak kepayahan untuk melihat akan sesuatu. tapi aku kagum dengan abangku, begitu cekal menghadapi hari2 nya. cayalah abang.

bagi yang masih memiliki mata tanpa perlu menggunakan kaca mata, jagalah mata anda. hehe.. makan lobak banyak2 yer..



4 comments:

azwa_amani said...

setiap anggota dalah rezeki dan nikmat yg ALlah kurniakan...jagalah sebaiknya...

BLADE EDGE said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

Ciao Annin-sama said...

Rawatan mata yang memerlukan keberanian? Macam menakutkan je bunyi?

cik violet said...

tau xpe..ayat last tu mmg menakutkan..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails