Friday, December 31, 2010

beberapa detik yang masih tinggal sebelum melangkah ke tahun baru 2011


Masih ada beberapa jam lagi sebelum tahun 2010 meninggalkan kita. Adakah semua azam yang korang listkan awal2 tahun dahulu semuanya tercapai? Jika ditanya pada aku, listY pun aku tak buat, cuma impian untuk genggam segulung (walaupun bukan gulungan yang dapat, lebih kepada buku..hehehe) ijazah tercapai juga pertengahan bulan Ogos yang lalu. Syukur kehadrat-MU.

Paling yang tidak ku sangka tatkala aku terfikir2 kerja apalah yang akan aku lakukan selepas tamat pengajianku, tidak semena2 surat tawaran melanjutkan pengajian aku perolehi. Wah, tidak ku sangka2. sekarang, aku bergelar student kembali, walaupun ramai rakan2 ku yang lain sudah ke alam pekerjaan dan memperoleh pengalaman kerja aku masih di sini, setia dengan UKM. hehehe.

Orang cakap, waktu belajarlah zaman yang paling menyeronokkan. Aku setuju, hehehe. Ada siapa2 yang tak setuju? takpe, setiap orang mestilah ada pendapat yang berbeza2 kan.

So, nak masuk tahun baru ni korang da ada azam baru ker? Senaraikan, coz bila sudah datang penyakit L.U.P.A semua tak hengat nanti.. hehehe. Tapi, peralihan tahun ni, menandakan umur pun yang makin bertambah. ngeri plak bila memikirkannya. hehehe. Walau apapun azam korang untuk tahun baru ni, aku mendoakan agar korang sukses dengan azam tersebut dengan jayanya. ok?

SELAMAT MANYAMBUT TAHUN BARU 2011. Tutup buku lama, kita bukak buku baru dengan semangat yang baru.


p/s ::: kepada yang akan menyambut kedatangan tahun baru, di mana lokasi pilihan korang?

p/s ::: walau apa2 pun, jangan buat yang TIDAK2.. hehehe

1 comment:

TiKa LEh said...

selamat tahun baru...
aku bru je nak jd studnt balik..lmbt 1sem dri ko..hoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails