Friday, November 05, 2010

aktiviti selepas last exam tamat :: penangan blog.arif

tepat jam 12.45 tengah hari -4 November 2010- tamatlah sudah sesi examku untuk sem 1 ini..biasalah kan, lepas habis exam, akan adalah mood 'berjomba-jimba' bersama teman-temanku yang lain.mulanya, kami -merujuk kepada, diri aku sendiri, violet, caah, li'ah, ni'ah, lanzaro dan juga azran- pergi menjamu selera di Redup Rimba..menu makanan+minuman adalah = CENDOL + LAKSA..memang kaw bila dapat makan laksa yang panas ditambah dengan kesejukan cendol yang lazat..gabungan citarasa yang perfecto..hihi..

lepas selesai makan, aktiviti seterusnya -----> bowling tyme. kali ini hanya kami berempat -aku sendiri, violet, caah dan juga li'ah- yang 'sudi' menjengah pusat bowling di Metro Point, Kajang. sesi merempit ala-ala ayu lah kami berempat..puas jugaklah dapat menghayung tangan melontar 'peluru' tu menjengah ke pin-pin..tapi, aksi tragis apabila, dapat melakukan aksi strike ke Longkang...haha..memang terbaik..superb!!

aktiviti malam pula, berblogging sambil bermuka buku..huhu..sekarang dalam usaha untuk mengkhatam satu blog ni, dulu tidak berkesempatan untuk mengusha..so, pe lagi sekarang, ada masa lebih berblog jelah. blog.ariff milik seorang jejaka bernama ariff shah - tak kenal pun siapa gerangannya.


-blog.ariff-

pelajar yang sedang belajar di Moscow- sekurang-kurangnya selepas membaca sedikit sebanyak blog beliau, dapat jugaklah info tentang Russia and Moscow ni. tak banyak, dapat tahu sikit0sikit pun jadilah..huhu.. usaha membaca karangan beliau akan diteruskan dari semasa ke semasa. -suka entry ni, Melamar si Gadis : bersediakah kita & saya sayang awak lebih. sweet sangat, betul-betul suka =)) ..tenkiu blog.ariff..



---> tak sabar mahu pulang ke kampung halaman di Kerteh. sudah mula merindu pada dia dan dia juga serta mereka-mereka. mi, pok & kucing-kucing kesayanganku, tunggu kepulangan ku nanti ya.

8 comments:

cik violet said...

owh cendol yang ngilu..

yeay, hampir kalahkan orang tu woooooo...

miszcaah said...

hahhaaa..caya la zaah..i like too...

Ashiya Mizuki said...

huhu..violet, t kte p men ag k..lawan..sape kalah blanje..huhu..ad bran??

haha

Ashiya Mizuki said...

miszcaah, i like 2..laen kali jum ke boling lg...mahu??? ajak cik li'ah skali..haha

cik violet said...

pergh...caah komen kot..haha

Ashiya Mizuki said...

violet, sila jangan jelesh k..huhu

cik violet said...

xjelesh pon..haha

Ashiya Mizuki said...

betol tidak jelesh?..bagus cik violet..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails