Monday, November 08, 2010

[update]--> bola :: BOLA :: bola

time makan kat kedai tadi sempat usha match bola sekejap. perlawanan yang hangat antara Chelsea vs Liverpool.. wah semakin ramai yang datang ke kedai tu, untuk tengok bola lah katakan.

keputusan semasa :: half time

Chelsea (0) vs Liverpool (2)

hahaha--> gelak jahat habis, tak ingat..lalalala~~ sorry 4 fans Chelsea...

walaupun aku bukan penyokong Liverpool, tapi suka jugak bila tengok Liverpool bangkit. mungkinkah tiga kemenangan berturut akan dicapai oleh Liverpool pagi ini? sama-sama kita nantikan. lalala~~ tapi masih ada masa untuk Chelsea bangkit, macam tak penah terjadi jer sebelum ni. bola tu kan bulat. selagi ref tak tiup wisel penamat..


update ==> final result Chelsea (0) vs Liverpool (2)
tahniah the reds..

--> semalam fav. team dah menang..lalalala~~~

7 comments:

violet VC said...

ohayooo...

sokong sama itu LV jugak!!
muajajajaja ;p

Ashiya Mizuki said...

huhu...sokong mana yang menang lah...kui2..tp law fav y meng lagi suka...hihi

violet VC said...

eleh..tu da semestinya kan..haha..

Ashiya Mizuki said...

mesti r..lalala~~ macam xtaw kn

waveX said...

haha..memang torres main terbaik la td..Gerard kurang sikit..baru lepas gaduh dgn bini kot..Drogba tenggelam terus..x jadi langsung..hikhik..

YOU WILL NEVER WALK ALONE.

Ashiya Mizuki said...

haha..kalo torres da dpt rentak mesti best jerk tgk die main t. xla lesu cm biasa..hihi..hope lh fans the blues xnangis pas match ni.lalala~~~

fndrocka said...

.YNWA.yuhuu..baru drogba tahuangit tggi ke rendah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails