Saturday, November 06, 2010

solat :: perhatikan sejadah kita

Terbaca satu entry yang menarik di blog pena nurani mengenai Sejadah. Sejadah yang kita gunakan sebagai alas untuk solat. banyak cara yang dilakukan oleh golongan kafir untuk menyesatkan kita. Istilah kita sesat dalam keadaan beriman, tuan punya blog ni gunakan mengenai hal ini.Walaupun hal ni kecil, tapi kita tak boleh sekadar memandang remeh. Soal Solat kita. Solat tiang Agama. itu yang harus kita jaga.

Untuk tahu lebih lanjut pe kata korang usha blog dia. Sama-sama dapat info.

tajuk entry beliau --> perhatikan sejadah kita

7 comments:

NICK IRFAN said...

kenapa plak ni? kjab nk usha blog beliau...

Ashiya Mizuki said...

yup...sila usha blog beliau..kita renung2 kn..

HAZWAN17 said...

yup2 kadang ade simbol cam salib

violet chem said...

perghh..kat sejadah pon da xselamat..huhu

Ashiya Mizuki said...

taw xper..tersembunyi betul kan dorg nak sesatkn kita..

berjaga2 lah kita..

azwa_amani said...

errmmm..ade jugak terbace pasal tu.....terima aksih awak..:)..jemput singgah ke BICARA AMANi...

drop here, bace entry n follow urs..

Ashiya Mizuki said...

tulah..saling share kn benda baik..hihi

okey2..nanti akan terjah lagi yer..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails