Friday, November 05, 2010

kedai makan : sup urat ketin (UK)


selesai sudah menjamu selera bersam 2 orang temanku, cik violet dan cik ni'ah. masing-masing kelaparan tahap gaban masa mula-mula sampai kedai makan. kalau boleh, mahu makanan yang di oder tu terus dapat je. Tapi adatlah kan, orang yang oder sebelum pun belum dapat lagi, apatah kami yang baru sampai.

tempat makan yang dituju --> Kedai Sup Urat Ketin (UK) yang terletak di Sek.7, Bangi. rasanya ni lah kali pertama, jalan-jalan cari makan sampai ke sek.7..hihi. agak jauh jugalah dari UKM 2. tapi demi mencari kelainan ( lain ke?) sanggup merempit sampai ke sek.7...hihi

menu makan malam hari ni --> sup tulang, nasi putih, ayam masak pedas + milo ais tabur. pergh, memang full perut. kenyang sangat. Alhamdulillah.

korang yang berada dekat area Bangi or Kajang, bolehlah singgah di Kedai Sup UK ni, terjamin sup2 di kedai ni sedap. hihi. kalau tak sedap, korang pergi cari kedai lain k. haha..

7 comments:

violet VC said...

yezzzaaa...
sedap2...

sampai kembung perot...haiyaaa...

eewana said...

mahal ke mruah argenye??nk try gak r..huu~~

Ashiya Mizuki said...

xmahal aner pun. td pun mkn dalam rm15. huhu..rm15 2 untuk 2 orang. kalo xsilap, sup tulang rm7, sup UK rm6. so harge dalam rm6-7 lah kalo sup. kalo nc goreng dalam rm4. huhu..
eewana, t law ade mase sila p makan kt sane k..huhu

Ashiya Mizuki said...

taw xper, sedappp kn violet.
t ada mase kite p makan kt restoran telaga buruk lak ea..huhu

nadia_hanafiah said...

wah3!!salah 1 tmpat pling bez kt bangi..
time LI ari 2 mmg suke sgt terjah kdai 2 ngn kngkwan..:)

Ashiya Mizuki said...

ceh...x terjah kt ukm pun...isk2...taw xpe, memg best pun tmpat mkn kt sek.7 2...<bru sekali jerk mkn kt situ senaY. hihi

saya_arief said...

lame xmakan supp..
;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails