Saturday, January 15, 2011

sebulan tinggal dengan singa


tajuk berita di Kosmo hari ni bahagian luar negara. ngeri bila dengar, tapi demi mengumpul dana lelaki ini sanggup tinggal dengan singa untuk tempoh yang bukannya sekejap tapi sebulan. pergh, satu tindakan yang berani beliau lakukan. tapi kenapa mesti singa? disebabkan singa adalah raja rimba kah? erm..


JIM JABLON dijilat seekor singa di Pusat Pemulihan Hidupan Liar Daerah Hernando, Florida baru-baru ini.

boleh baca berita penuh dengan mendapatkan akhbar KOSMO atau klik saja di SINI

mencipta alasan untuk mendapatkan dana, dengan tindakan membahayakan nyawa mungkin dianggap berbaloi untuk beliau dan mereka yang lain.

aku juga bercita2 untuk bermain-main dengan binatang ini, bermanja2. untuk tinggal bersama juga mungkin tapi hanya dan jika singa itu adalah seperti di bawah...



-jelez tengok kemesraan antara Lucy dan Aslan-

ohhh...Aslan..

sumbangan daripada pakcik google

hahaha..penangan cerita Narnia lah ni. isk3.. kalau ada yang terperasan, pernah juga aku buat satu entry pasal binatang ni. hehehe. maaf yer kalian, keterujaan aku pada Aslan ni membuak2 pulak. hehehe..



p/s ::: tak salah kalau cintakan binatang, bukankah ia juga satu makhluk ciptaan-NYA.

5 comments:

cik violet said...

singa ih singa..

i nak tgl ngan rimau ley x? haha

Ashiya Mizuki said...

hahaha...boley aja...

ala, susah2 p jerk bilik nisa pinjm rimau die..hehehe

NICK IRFAN said...

kalau tinggal dgn singa mcm aslan yg boleh bercakap ok jgk...

Ashiya Mizuki said...

@ nick irfan :betul3...sy setuju. kalo dpt singa cam citer narnia baru best kn..hehehe

cik violet said...

ala..xnak ar..cancel..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails