Tuesday, January 18, 2011

perasan nak ada kereta ni sebijik sehingga terhasilnya gambar ini

hujung minggu lepas, kecoh UKM bila kolej Keris Mas (KKM) menjemput mat2 kereta mewah datang bertandang semperna hari kolej iaitu TG2KM. hehehe. bila dengar saja bunyi semacam di luar, kami (aku + cik Violet) pun ushalah apa yang berlaku. perghhh, sekali tengok segerombolan kereta2 mewah ni dok 'ukur jalan'. hahaha. teruja juga untuk pergi jenguk, tapi memandangkan acara tuh sampai pukul 4 so, kami biarkan saja dulu. dalam pukul 3 kami pun dengan semangat pergilah ke KKM, mereka2 sudah ketiadaan. bukan main sedih lagi cik violet di kala itu. dia memang minatlah kereta2 begitu, bak kataY ---> pakwe aku ada kereta lamborghini & pakwe aku ada kereta Lamborghini II.. siap dua entry lagi dia buat pasal pakwe dia ni. hehehe...

oleh itu, aku pun nak berbangga jugaklah dengan kereta lamborghini ni. hahaha..walaupun xreal, tapi memadailah untuk aku yang xmampu ni. setakat imposekn picture sendiri kat kereta ni pun jadiklah. hehehe.. perasan kan? mana tahu, suatu haru nanti boleh naik & bawak kereta ni.. suatu hari...

hasil tangan abangku. thanx a.adi, bagi adikmu ini perasan di sebelah kereta itu. hahaha

so, amacam gambar di atas? korang senyum jelah ea. hehehe..

4 comments:

ecahmiaishika said...

sme r.. x sempat nk tgok kereta2 mewah tu~~~Huuuuu

cik violet said...

haha..mane aciiiii..

nak y real ;)

Ashiya Mizuki said...

rugi lak kan xpat tgk real2...so sad =(

Ashiya Mizuki said...

cik violet, ala. acilah ea..bukan sonang nk impose pic ni taw..hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails