Sunday, April 04, 2010

kegembiraan yang teramat....

malam yang cukup bertuah untuk artis yang kuminati...
paling minat...
tak lain dan tak bukan.....
Dato' Siti Nurhaliza....


princess of the ABP night...hahaha...



untuk tahun ke14..gelaran penyanyi wanita popular masih utuh di tangan Dato' siti...(memang aku dah agak...huhu)
tahun depan semestinya gelaran ini akan bertukar tangan...
tahun ini..seperti sedia maklum, adalah tahun last Dato' siti masuk ABP...
penarikan diri beliau untuk tahun haddapan coz, beliau nak bagi peluang untuk artis lain pulak merasai saat macam ni..(betul x erk???)..
BINTANG PALING POPULAR... Dato' siti menang jugak..
kemenangan doublelah...
dapat kereta free lagi dato' siti...
bagi saya kereta dato' sebijik boley x???...huhu...

TAHNIAH Dato' siti...teruskan usaha anda..

6 comments:

violet VC said...

pergh...siti menang? da 15 thun bgelumang pon stil pofular...

memg gler hebat ar ct nih....

da kaye, dpt lg kete sebijik,,,kc sy la kak ct kete 2...
hehehe....

rejeki...rejeki....

hurm...

ble la rejekikte plak ea cik ashiya? :p

Jijahh @ f.k said...

dia menang kerana di puja oleh ramai peminat setia macam kamu juga ;)

farae said...

cess.aku egt ko gembira napela..

Ashiya Mizuki said...

violet :: 2lah, bile tah rezeki kite nk jdik kayo cm die kn...huhu

jijah :: i like...yang penting die menang...puas..huhu

farae :: haha...mestilah aku hepi...gumbira bile tengok owang yang aku minat menang...huhu..

violet VC said...

nak jd kaya x ashiya? jom kte g mer*****k...hahahahha

Ashiya Mizuki said...

hoho...jangan Vc, xhalal rezeki taw...
xper, pelan2 kumpul dwet,huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails