Wednesday, April 14, 2010

berkaitan dengan angka 8.... iaitu ::::

tiba-tiba aku rasa diri aku femes jap..gara-gara asyik di tag oleh kawan2...huhu..
walau apapun, saya nak ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan yang mengeTAG...lain kali TAG lah lagi k...huhu...


Mereka yang mengeTAG ::: cik Farae & cik Kaka

Folder yang ke-8 :::

::: Manchester United


gambar yang ke-8 :::







gambar yang ke-8..boley x??..kire boleylah erk..huhu


Nama Penuh ::: Owen Lee Hargreaves

Tarikh Lahir ::: 20 Jan 1981

Tempat lahir ::: Calgary, Alberta, Canada

Tinggi ::: 1.80 m

Posisi ::: Midfielder

No. Jersi ::: 4

tapi die da lama xmain coz cedera...harap die cepat pulih, boley tengok muke die yang encem handsome 2 lagi..baru syok tengok game 2...huhu...ayat xleh blah...


Mereka yang di TAG :::

  1. cik violet
  2. cik Billet
  3. cik nilam
  4. cik silvy
  5. cik edah
  6. cik muiz
  7. cik mizah
  8. kepada sesiapa yang sudi menjengah blogku ini, silalah amek yer...huhu...

arigato...!!!

Syarat - syarat tag ni adalah seperti berikut :

1. Go to your photo files… Select the 8th photo folder.

2. Select the 8th photo in that folder.

3. Post that photo along with the story behind it.

4. Then challenge 8 blogging friends to do the same!


7 comments:

TiKa LEh said...

pergh, ada folder MU tu..aku pun xpnh mnyimpan gambar2 arsenal...kalah aku..hohooh...aku pnh tgk mamat ni maen..die jrg ada..hohoho

Ashiya Mizuki said...

huhu..bese r wei...ckp mint...
ko silalah wt folder utk arsenal 2 k..huhu..
2lh, da lama die xmain..rindu plak aku nk tgk die main...

violet VC said...

eh....cik violet pong kene wat ker??
=pp

joegrimjow said...

saye nye besday 20 april
heheee

SiLv3R said...

Wow, one of MUFC rupenyer cik Ashiya ni.. caye la.. hehe

Ashiya Mizuki said...

hoho....
hidup man u...

Ashiya Mizuki said...

cik vc jangan lupa buat k...hoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails