Thursday, April 28, 2011

menghulur sambil mengharapkan ada yang sudi menerima



pejam celik pejam celik sekejap jer masa berlalu. esok dan esok, 2 hari sebelum habisnya sem II ni. esok masih ada bengkel analisis statistik yang kena pergi. namanya saja sudah habis exam, tapi xder maknanya lah nak bersenang-senang. yup, serius cakap dari 19hb sampailah saat ni masih ada kerja-kerja yang harus diselesaikan.



paling haru yang ku rasakan saat berjaga sampai ke pagi, untuk siapkan tugasan.dari petang, sambung malam, continue ke pagi, balik kolej mandi, siap2 get ready untuk presentation. kepala waktu itu xpayah cakap, berat, pening, berdenyut, senang cerita memang cukup rempah ratus untuk tidur xbangun walau gempa bumi pun. kenangan yang xkan dapat dilupakan untuk menyiapkan 5 report dalam masa seminggu, thanx kepada rakan2 sekuliah yang bersama2 waktu susah dan senang. sayanggggg korunk !!!



namun, paling terkesan bila kena 'sound' oleh seorang ahli dalam group ku. mungkin salahku yang seakan terlalu memaksa, namun tiada niat dihati nak menyakitkan hati sesiapa. setiap orang sedang mengalami ketentionan waktu itu, so mungkin kata2 aku agak keterlaluan. aku bukanlah seorang yang pandai berwadah pujangga memujuk rayu, namun jika ucapan maafku masih tiada balasan darimu ku mengerti. besar sangat salahku. siapalah kita bila sudah memberi tapi tiada yang sudi menerima. 



walau apa, jika ada salah dan silapku selama perkenalan kita dalam 'geng Koteka',aku mohon keamaafan dari korunk, dan aku pun dan maafkan korunk juga. kita bukan sempurna. aku doakan yang terbaik untuk kita semua terutama exam kita yang lepas dan proposal yang bakal menjelang... ;)


p/s ::: tiada kata secantik bahasa; namun kerana lidah badan binasa. segala kelemahan hanyalah datang dariku, dan kemaafan adalah sebaik2 penawar.

5 comments:

najihah sahami said...

walopun mish bukan geng koteka...mish tetap maafkan kamu. hehee,,:)

Ashiya Mizuki said...

hahaha, kuang asam mish..

tp siyes, sem ni betul2 mnguji mental and fizikal.. macam2 perangai terkeluar bila da last2 sem..

tapi, saya amat menghargai..tenkiu mish coz memaafkan sy.. ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

uish..xpela..

dh terlanjur kata,mintak maaf kan..

heheh,TQ coz sudi wat terapi kat blog kt ea.. =)

cik violet said...

sy xmaafkan..haha..

giler kejamm kan ;p

maafkan la sahabat ;)

Ashiya Mizuki said...

@nusha ::: thanx sudi drop komen dkt sini.. hehehe


@violet ::: anda sememangnya kejam dengan saya...xper,sy taw mulut jer cakap cm2 hati xpun.. hehehe..taw xper, bila nak siap2 ni??? adoyai

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails