Wednesday, February 24, 2010

PART 1 : "bermesra" dengan pantai...

setelah hampir seminggu aku tanpa lptop, akhirY hari ini dapat jugak aku mengodek2nya.. maklumlah bila da berumur.. makin banyak masalah kesihatan yang dihadapi.. begitulah yang terjadi pada laptopku.. sungguh kesian.. hoho.. seminggu cuti yang memadatkan... sungguh aku xsangka cuti lepas aku akan menjadi pemandu pelancong.. dalam diam aku wat part tyme nie.. walaupun khidmatku ini sekadar free of charge.. aku sanggup jerk... hoho..

kedatangan seorang sahabat ke rumahku,bernama Cik Violet aka VC menemani hari-hari cutiku..kami sampai di rumah tepat 7.30 malam hari sabtu yang lalu selepas melalui perjalanan yang panjang..malam itu, kami di jamu dengan udang galah masak merah...pergh..giler sedappp..lame seh, aku xmerasa lauk yang salah 1 fav ak nie...sodap..sodap..

hari ahad, tolong mi wat tapai..coz, makanan ni fav cik VC.. tapi xsempat nak habiskan tapai 2 b4 balek cni alek...kecian kat tapai 2..haha..petangnya, kami pergi ke pantai...berjalan3 di persisir pantai sambil menghirup udara segar, mendengar deruan ombak....dan tak lupe, semestinyalah akan berpic2..as kenang2ngan..kan3..





hari isnin..berjalan3 di Mesra Mall...1st tyme merasa makan burger king..boley tahan gak lah beger nie..tp kesetiaanku tetap pada McD..hahaha...petangnya, pergi mandi pantai bersama2 kezen2 n Cik VC..lame giler xmandi pantai, sonok sangat ase bile pat mandi..cik Vc 2 mule2nya mal3 nak mandi tapi akhirnya terpaksa akur gak dengan kami sume bila melihat keseronokkan kami yang basah kuyup membiarkan diri dihempas ombak yang agak2 ganaz gak..gilerk r..



panjang da post nie...aku stop lu r..nanti3 ak sambung ag cerita xtvt2 ku di kala cuti lepas..


p/s: moga2 ada yang tunggu sambungannya...haha..

5 comments:

violet VC said...

alamak...jd pemandu plncg 2, i kene baya u ke? hehe...

sonok mandi kat pntai bajet mal2 kan...
hehe...

bwk ke pntai lg ley? =p

Billet-DOux said...

Huhu.. :( saya tak kena suruh mandi pantai.. mak marah..

Ashiya Mizuki said...

huhu..cik VC ader wit kh??..
lau ader, bley jerk lau nk baya..
sy pown ngah nk ke arah pokai gk nie skng..
dialu2kn taw..tulah, bajet mal2..len kali jgn bajet mal2 ag yer..
hoho..

billet-doux:huhu...sonok dapat mandipntai..
duduk jerk tas batu 2, sambil tgu kedtgan ombak... janji basah..hoho

Billet-DOux said...

huhu.. nanti ashiya bawa billet ya..heheh.. makasih gak sbb join contest.

violet VC said...

cik vc xde wit ar...die ngan kerg gak..mcmamane ea?
jd kire settle ar kan..
pemandu plncg 2 xyahla baya kan...=))

bukan mal2 cik ashiya...
i malu..
hahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails