Thursday, February 25, 2010

DUNIA BATINKU...

tajuk untuk citer slot cerekarama minggu lepas...
da minggu lepas pown mau cita kh??..
entah..
tibe3 tergerak hati kecilku ni..
teringat sal cerita ni..


"mengisahkan ketabahan seorang ibu tunggal menyara keluarganya selepas kematian suaminya...ibu ini sungguh cekal mencari rezeki untuk membesarkan ketiga2 anaknya serta menjaga ibu mentua yang menghidap penyakit diabetis...kesusahan ibu ini meruntung hati anak lelaki sulungnya untuk turut sama membanting tulang mencari rezeki walaupun masih bersekolah tanpa pengetahuan ibunya...lebih sedih, di saat kematian ibu ini, tinggallah mereka berempat di mana si abang menjadi keluarga dan adik yang kecil terpaksa diserahkan dirumah kebajikan untuk menjamin masa depannya..(adik yang kecil itu sungguh pandai berlakon...kredit untuknya...i like)... kredit untuk sheila rusli dan jinggo yang menghasilkan cerita yang best nie ..."



sepanjang cerita, air mataku xhenti2 daripada kuar..
memang aku diketegorikan seowang yang senang nanges..
tp nie 1st cerita yang aku tengok dari awei smpe last nak nanges jerk...
hoho...
jangan terkejut yer..
hoho...

perasaanku sekarang hampir ke arah itu...
kenapakah?????..
aku sendiri xpasti...
tiba2 mendung kelabu singgah di sanubari..
seperti cuaca di luar yang mengerti ketidak ok kan aku..
huhuhu...

8 comments:

a.b.c said...

mmg bez citer tuu..
nangis baik tuk kesihtn ap-bak kta dr nik..he3..klu free bleh lyn...
mase ngis kita akan lebih sdr akan sesuatu hkikt n akn b'ihkhtiar lps tuu(juz pndpt jer)

Billet-DOux said...

huhu.. wat2 tak terkejut..
saya tak mau tengok. nanti saya pun jadi begitu. aching!

Ashiya Mizuki said...

mizah:: tulah...menanges bley cuci mate kn...so pasnie ley lah nanges ag..huhu..banyak pengajaran yang leh kite amek dr citer 2...kesenangan xkan dtg tnpa usaha..bersusah2 dlu, brsenang2 kemudian..kn...

bilet::huhu..ala, trkejutlh..rugi xtgk citer 2..besh..huhu

violet VC said...

ha??cik ashiya nanges??

bia betik..

unbelieveable....hahahah....

=)o

Ashiya Mizuki said...

wah, cik VC xcaye kh??..

mau buktikh??..

hoho

violet VC said...

bole jugak...

tunjukkan la...

cccepat!!! hehe

Ashiya Mizuki said...

bley3...

tgklh nie...

cepat r...

wuawua...huhuhu..

violet VC said...

xde pong...hoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails