Saturday, September 04, 2010

mendengar guruh di langit :: itu tandanya???...

aku terpikir..bila kali terakhir hujan yer di UKM ni??..
rindu dengan kesejukan..
maybe beberapa hari yang lepas telah hujan..
tapi aku jerk yang lupa..

bak kata seorang teman,
:: "ha banyak sangat makan belacan, tu yang senang lupa tu.." ::

apa kaitan belacan dengan daya ingatan??..
ada kah??..maybe ada, cuma aku tidak mengetahuinya
huhuhu...tapi da beberapa hari jugak aku tidak sentuh belacan, ape tah lagi makan..kui3..ngeee~~~ MySpace

namun, hanya guruh di langit
belum tentu hujan aku mencurah turun..

apa-apa pun sediakan lah payung terlebih dahulu..terutamanya untuk orang-orang yang mahu ke bazar mencari juadah untuk berbuka..takut pula tiba-tiba hujan mencurah, tak sempat melarikan diri..huhu

2 comments:

cik violet said...

sediakan payung b4 ujan ea cik kak..dpt elak dr demam...

Ashiya Mizuki said...

payung xder r...ad dalam kereta owg 2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails