Wednesday, July 28, 2010

dik____egokah aku..???!!!


agak lama sebenarnya aku teringin untuk dengar lagu-lagu daripada kumpulan WALI BAND...
tapi pada petang ini jerk kowt aku baru sempat mendawload...
dari lagu cari jodoh hinggalah ke lagu puaskah...
memang puas hatilah bile dengar lagu-lagu mereka...
alkisahnya sebelum itu..::::


tengah hari tadi aku bersama cik Violet sempat jugak pergi beli CD lagu Wali band ni kat Warta..
itu yang sampai jerk kat blek terus mendawload lagu2 lain...
perbuatan yang sungguh tidak beretika...

!!JANGAN TIRU AKSI INI..OK..!!


terdapat beberapa lagu yang membuatkan aku ulang berkali-kali dengarnya...
(walaupun sebenarnya semua lagu aku ulang dengar...ahaks..)
antara lagunya adalah :::

1. DIK
bagi aku lagu ini memg besh...sweeet sangat bile dengar lagu ni...seperti tengah berangan 'die' tengah nynyikan lagu ini untukku...hoho...sungguh tinggi imaginasiku...ahaks..antara lirik lagu ini.. :::

ku akan menjagamu
di bangun dan tidurmu
di semua mimpi dan nyatamu

ku akan menjagamu
tuk hidup dan matiku
tak ingin, tak ingin kau rapuh

dik jangan engkau
pergi tinggalkan aku
ooh, dik ingin aku
cinta dan cinta selalu

amacam lirik lagu ni??..okey x??..sweeet kn..huhu..kalo korang nak taw lirik penuh lagu ni, korang tnyelh pakcik google k...ahaks~~~

2. PUASKAH

Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai

Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku

lagu ni plak, bolehlah didengar tyme korang tengah gaduh ngah aweks or balax aka bf korang..menyentuh hatiku bile dengar lagu ni...jum layan erk...huhu

3. EGOKAH AKU

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau kutahu kutak dihatimu
Egokah aku memilikimu
Walau kutahu kau tak memilihku
Kuharap tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

Sadarkah kini ku tak rela
Iman ku telah sirna
Mimpiku tak nyata

lagu ni plak aku dengar coz macam kene kat tas batang hidung sendiri kowt...adakah aku orang yang sebegitu???..ermmm...


kata2 hati ::: hujung minggu ni da boleh ambil jubah...xsabar plak nk konvo...

3 comments:

cik violet said...

smgt gler kot dga wali band..
haha..

terus jadi fan die kan..

yup..
jom same2 amek jubah ea..:))

Ashiya Mizuki said...

memg..tp fan dengan lagu2 mereka jerk...huhu..

okey..kul 8 da kt DECTAR k..huhu

cik violet said...

8?

wow..awl pg tuh..:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails